Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 września 2016

CENTRUM INFORMACYJNE

Nie wiem dlaczego tylu ludzi uznaje czytanie czegokolwiek za zajęcie nudne. Owszem, czytanie może takie być. Może jednak być pasjonujące. Dla mnie nudne są seriale obyczajowe, trudne sprawy, piekielne kuchnie i inne pieprzenie o niczym. Oczywiście każdy ma swoje upodobania. Ale nie obchodzi mnie czy Jaś zdradził Małgosię, czy przypalił naleśnik. Ludzi natomiast nie obchodzą teoretyczne abstrakcje. Świadomie ignorują więc kulturę pisma.

Ludzkość wytwarza dziś niespotykaną w historii ilość informacji. Większość z nich to jednak informacje które interesują głównie samych autorów i ich znajomych, na przykład zdjęcia czy fakty z ich życia prywatnego. Kiedyś pokpiwano z wrażliwych marzycieli piszących wiersze do szuflady, dziś co drugi nastolatek sam się fotografuje, publikuje strzępki myśli i komentuje błazeństwa kumpli z którymi rozmawia codziennie. Pozwólcie mi zatem wytwarzać te grafomańskie wypociny, bo wolę już pozować na myśliciela, jeśli człowiek koniecznie musi robić z siebie idiotę.

 
Możecie mnie ignorować, ale i tak będę wykładał swoje mądrości, bo jak wspomniałem nudzi mnie telewizja, a co więcej walenie konia i picie piwa. Nie będę pakował na siłowni, grał na pianinie, uprawiał ogródka czy wyprowadzał pieska na spacer. Niestety wolę umysłowe igraszki, górnolotne pierdoły i bezwstydne wytryski świadomości. Jestem alfą i omegą, początkiem i końcem swojego świata. Zapraszam do poznawania mojej nieskromnej osobowości. Do poszerzania wiedzy o tym trudnym przypadku. Do mojego cyrku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz