Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 marca 2016

FAHRENHEIT 451

Zwracam się z uprzejmą prośbą o zatrudnienie mnie w charakterze bibliotekarza. Chęć podjęcia takiej pracy wynika z mojej miłości do literatury, która od wielu lat jest moją pasją. Ponieważ kocham czytać wiem, że jestem odpowiednią osobą na to stanowisko. Połączenie osobistych zainteresowań z wykonywanym zawodem skutkuje przecież zwiększonym zaangażowaniem i motywacją, a poza tym umożliwia czerpanie prawdziwej satysfakcji z wykonywanej pracy. Bardziej od spraw technicznych pociąga mnie kultura, zatrudnienie w bibliotece dałoby mi więc możliwość konstruktywnego rozwoju, w przeciwieństwie do zajęć podejmowanych tylko z pobudek finansowych.

Czytanie uważam za formę aktywnej medytacji nad rzeczywistością, rozszerzającej świadomość, wyobraźnię i horyzonty intelektualne. Umożliwia ono własne, kreatywne poszukiwania, zaznajamia nas z różnorodnością kultury i wszelkiego rodzaju wiedzą. Oprócz tego bywa też świetną rozrywką. Kto nie czyta ten traci – wyklucza się sam z ekskluzywnego klubu, stawia poza dyskusją, ogląda świat jedynie powierzchownie. Rewolucja informacyjna otwiera przed nami niesamowite możliwości, ale też nowe zagrożenia. Nadal konieczna jest czynna popularyzacja czytelnictwa, czemu mam nadzieję się przysłużyć.

Legitymuję się odpowiednim wykształceniem, więc jestem przygotowany do interpretowania przepisów prawnych i realizowania strony formalnej związanej z pracą bibliotekarza. Po niezbędnym przeszkoleniu i wdrożeniu mnie w arkana zawodu będę świetnym pracownikiem. Ponadto zapewniam o swojej uczciwości, dyspozycyjności i pozytywnym stosunku do otoczenia.

Z poważaniem
Kajetan Poznański    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz